Upplägg!

08.11.2015 20:41

Sådär, nu tror jag att jag har mixtrat ihop ett schema som jag ska köra på i minst 4-5 veckor och se hur det fungerar. Det ser ut såhär:

Måndag:     Morgonträning Bröst Biceps
Tisdag: Vila (PowerWalk)  
Onsdag: Ben Mage Roddintervaller
Torsdag: Bröst Triceps Löpintervaller
Fredag: Rygg Löpintervaller  
Lördag: Axlar Biceps Roddintervaller
Söndag: BodyPump    

Jag har en "rotation" onsdag till lördag. Därefter har jag ett gympass på måndagen för dem muskelgrupper jag tycker ligger efter. Jag kommer alternativt byta ut biceps mot ben under det passet, men det har gått väldigt bra med utvecklingen på benen den sista månaden vilket fick mig att välja biceps som alltid varit svagt hos mig.

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com