Uppe och igång

14.09.2015 14:08

Nu är det mesta med sidan klart så det är härligt att vara igång. Jag hoppas ni hittar lite intressant läsning under Godbitar från veckans lärdommar. Om ni vill läsa om hur min träning går så är det bara att följa under Träningsdagbok

Min ambitionsnivå är att efter varje pass skriva hur det gått under träningen och skriva ett inlägg/vecka under veckans lärdommar där jag försöker summera det jag tycker har varit mest intressant.

Jag vill påpeka att tjänsterna kommer att ligga på is ett tag då jag precis börjat med utbildningen. Detta kommer bli mer aktivt när jag har skapat mig större kunskap. 

Har ni några frågor gällande inlägg eller vad som helst, gå in på Kontakt och skriv ett meddelande eller skicka direkt till min mail. 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com