Måndag 24/8-15, Provpass på fitness24seven

27.08.2015 00:42

Idag var jag på 24 då jag skulle "provpassa" och sedan träffa 
gruppträningsansvarig för att diskutera hurvida jag skulle
få jobba som instruktör. Jag höll CX och även om jag slutat
med pencilin för halsfluss i lördags gick passet bra! Det var
riktigt roligt att hålla pass på en helt ny plats men även ganska
nervöst innan. Ansvarig satt med under passet för att
kvalitetskontrollera och även någon annan anställd var med
som deltagare på passet.

Det verkade som de också tyckte det gick bra då jag fick
anställningspappren med mig hem för att läsa och skriva på!
Så jag ser fram emot höstschemat då jag kommer börja hålla 
BodyPump under söndagar när detta schemat kör igång i
anläggningen som ligger i Järfälla-Barkarbystaden.

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com