Torsdag 24/9, BodyPump

24.09.2015 23:28

Nu har jag vilat sedan i måndags och tog tag i mitt vikariepass då jag fick byta bort söndagens pass när jag är nere i skåne. Det var 14 personer på passet vilket var riktigt roligt! Jag kände mig lite vilsen då jag somnat en stund innan passet så kände mig yrvaken, vilket inte var ett bra tillstånd när man ska vara instruktör. Så det kommer inte hända igen! 

Angående helgen ska jag ner till Skåne och Danmark för att springa Toughest i helgen! Vi är fyra stycken som ska springa tillsammans och det kommer bli sjukt roligt! Detta är tredje gången jag springer detta loppet nu. Har laddat upp med lite extra vila, egentligen borde jag inte tränat ikväll heller, men ibland måste man jobba.. När det kommer till kost har jag ätit lite mer av allt denna veckan för att få mer energi att göra av med! Förra gången kändes det som energin tog slut helt och hållet halvvägs igenom loppet vilket inte var bra alls.  Det kändes som magen var alldeles tom, konstig känsla, så förhoppningsvis blir det bättre denna gången. Jag höll på med en lite tunnare diet än jag brukar just då vilket kanske var anledningen. Jag återkommer med resultat efter helgen!

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com