Torsdag 22/10, Rygg!

22.10.2015 18:42

Idag var både jag också Niklas ganska trötta då vi som sista lektion gått med stavar i ca en timme. Passet var rygg och marklyft var ett måste. Dock började vi med latsdrag som uppvärmning. När jag väl kom igång tyckte jag att energin som fattats på vägen till gymmet kommit tillbaka och det visade sig så också på resultatet. Jag klarade 140kg utan något extra stöd som bälte etc. Det ända var att jag körde omvänt grepp för att inte tappa stången. Detta var mitt gamla max innan helgen då jag satte 142.5kg. Så mycket nöjd med mitt lyft idag. Vidare körde vi på med bent over row och några andra övningar. Vi avslutade passet med 2x500m på roddmaskinen där tiden blev 1:51 och 1:50! Nu har jag precis käkat kyckling och ris, med naturell kvarg som sås, med paprika till! Riktigt gött och redo för vilodag imorgon!

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com