Torsdag 15/10, Vila

15.10.2015 19:27

Nu har det blivit torsdag och jag har tränat på sedan helgen. I lördags åkte jag in till Stockholm och besökte MM Sports. Jag ville kolla efter jacked xx, ny pwo som verkade grym! Jag kollade även efter gymkläder, vill ha lite från gymshark. De hade tyvärr inga från deras märke och inga andra som föll i min smak så bestämde mig för att avstå. Jag köpte däremot en burk av den pwo:n vilken jag testade direkt efter när jag körde ett pass på Hötorgets fitness 24 seven! Passet blev jäkligt bra och jag gillade verkligen denna pwo! Efter det har jag haft fina pass, i söndags med BodyPump där det var 12 personer men även under veckan har träningen gått sjukt bra! Idag har jag bestämt mig för att vila då Gabriel kommer upp imorgon och hälsar på under resten av veckan. Vi ska då såklart träna tillsammans så vill vara redo att göra bra pass! Så idag har jag mest ätit och fyllt på alla reserver! Ska se om jag lyckas lägga upp någon bild från träningen i helgen som jag publicerar här på sidan.

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com