Tisdag 27/10, Bröst & Triceps!

27.10.2015 21:00

Då var det dags för bröst och triceps ikväll! Var på mitt gamla gym i Höör, träningsstudio nionde. Jag köttade rejält idag och det kändes helt underbart. Körde inte speciellt tungt i någon övning utan fokuserade på kontakt. Det ger en helt annan utmattning då jag körde med lägre vikt och orkar fler, men det blir så pass lokal träning precis där man vill komma åt. När jag var klar så började precis CX-WORX så kände att jag var tvungen att hänga på mina gamla kollegor, vilket gjorde att passet blev sjuk långt. Jag avslutade såklart med intervaller, tycker att dem gett otroligt resultat. Det var löpintervaller idag och jag körde på 13 graders lutning och 13.5km/h! Jag jobbar mig upp mot mitt gamla max vilket även det ger en extra motivationskick! Jag märkte dock att det var stor skillnad mellan löpbanden från 24/7 och här.. Det var så mycket jobbigare på nästan samma hastighet på nionde. Så jag får antagligen öka på lite extra när jag är hemma igen, det ska trotts allt vara 95-100% vilket det verkligen var ikväll!! Sjukt jobbigt, men så värt:)

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com