Tisdag 14-15/9, Bröst & Triceps

15.09.2015 23:36

Något jag glömde tillägga i mitt förra inlägg var att under morgonträningen i skolan i går fick jag ont i axel och armbåge. Jag tror det var på grund av för dålig uppvärmning i axelpartiet. Även om det kändes på kvällen bestämde jag mig för att köra axlar biceps!
Passet gick mycket bra som förväntat och jag klarade mitt satta mål vilket var 27.5kg axelpress med hantlar. Det svåra är att få upp hantlarna själv, vilket jag klarade och är sjukt nöjd med!! Jag fick även hjälp av en person på gymmet att köra med 30kgs hantlarna och det gick bra med passning! Dock när jag skulle gå över till biceps blev det sämre. Armbågen kändes för mycket så jag valde att köra magen istället.

Jag kände mig trött under dagen idag(Tisdag) men valde att gå och träna lite senare på kvällen ändå!
Passet blev bröst och triceps och det mesta hade lagt sig i armbågen. Det kändes dock när jag körde vissa övningar så tog det lugnt. Det hade förvärrats en aning när jag var klar men nu när jag sitter och skriver har det lagt sig igen. Så nu när det är camping i tre dagar kommer smärtan antagligen försvinna helt! Detta betyder att det inte blir någon träning de kommande dagarna! :/

 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com