Pass

30.01.2016 18:13

Just nu känns det bra med mina bodypump och cxworx då det verkar som deltagarna uppskattar mig som instruktör. Jag har fått höra många roliga och positiva kommentarer och passen är nästan fulla var gång! Jag har just nu 3 fasta pass, CX måndag och tisdag, sen BP lördag förmiddag. Jag kommer kanske även ta över ett BP på måndagar vilket kommer ligga direkt efter min CX, så det passar bra med min pendling. 

Jag har fått in lite av min egna träning nu också så var iväg med en kompis (Fredrik) i fredags. Vi körde axlar och det gick grymt bra! Körde dropset för baksidan och superset för framsidan. För mitten och trapsen körde vi vanliga set*reps med upp till 5 set och 10-12 reps i varje! Det ger sjukt bra resultat att ligga så pass högt då det bygger väldigt på volymen. 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com