Onsdag 30/9, Ben & mage

30.09.2015 22:28

En trevlig överraskning idag var att vi blev 5 personer från klassen som drog och gymmade tillsammans! Dock åkte vi till Barkarby istället då det är lite större och fräschare! Passet skulle egentligen vara ben & rygg men kände att magen inte fått nog igår så var tvungna att köra slut på den idag. Det blev ett sjukt bra pass där vi körde squats, utfall, benspark, vadpress och mycket mer! Det brännde ordentligt på baksidan i rumpa och lår på mig, speciellt efter utfallen som jag kombinerade med telemarkhopp!

När vi var "klara" föreslog jag en fin avslutning där vi körde roddintervall och tog ut det allra sista vi hade kvar att ge! Det blev 2x 500m på nivå 10 med sluttid på 3:37 min! Väldigt nöjd med detta resultat då det var länge sedan jag körde dessa intervaller. Imorgon ska vi köra rygg och hoppas på ett minst lika grymt pass!

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com