Onsdag 21/10, bröst & mage!

21.10.2015 19:04

Jäklar vad jag var taggad idag! Fick min beställning från gymgrossisten med gymshark linnen vilka jag inte kunde vänta att använda! Jag körde med Niklas och han fick bestämma övningar idag. Det blev en hel del nya som jag inte brukar köra, men vissa av dem kändes riktigt bra! Bland annat körde vi med en "lös" stång mot väggen och satt på knä, pressade med båda armarna upp framför oss, det tog riktigt bra i övre delen av bröstet! Det gav en riktigt fin start på passet, men kan nog även vara härlig som avslutning med lite lättare vikt och pumpa gärnet på! Vi körde två övningar för magen och avslutade sedan med löpintervaller, 10 X 30 sek. Nu har jag kommit upp på 13.3 km/h med 14 graders lutning vilket närmar sig mitt max! Så det är härligt att ha dem tillbaka, det känns verkligen som de gör stor skillnad på förbränningen! Laddar inför rygg imorgon!! Ska bli sjukt kul:d

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com