Massor av träning, nu blir det vila!

05.10.2015 21:52

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det har varit mycket som hänt. Jag tränade tisdag till torsdag med Niklas från klassen. Vi körde hårt och ryggpasset på torsdagen gick sådär. Jag skulle egentligen vila på fredagen men fick hoppa in som vikarie på BodyPump. Jag körde då hela den nya releasen vilket var väldigt roligt! Jakob kom upp från skåne så vi hade bestämt att träna på lördagen så då blev det bröst och triceps! Tillslut på söndagen hade jag mitt ordinarie pass BodyPump och fortsatte med hela den nya releasen. Allt utom benlåten är lättare tycker jag, men benlåten är väldigt tuff!! Även låt 7 (ben) är tung! 

Så nu har jag tränat lördag till söndag, 8 dagar i rad vilket kommer kräva 2 dagars vila.. Jag var trött i lördags men är förvånansvärt pigg idag ändå. Så Jag får se hur det känns i kroppen imorgon, kanske börjar redan då om jag känner mig utvilad. Jag har fokuserat på lite extra kolhydrater nu när det varit så intensivt och mycket träning, vilket kanske hjälpt till med återhämtningen en del.

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com