Lördag 19/9, Bröst & Triceps

19.09.2015 19:44

Nu är jag hemma och utvilad från campingäventyret så tyckte det var dags att åka till gymmet!
Det fick bli det enda jag kan göra dagen innan ett BP pass, bröst & triceps! Det gick sådär då jag fick tillbaka värken i högerarmen.. Philip som jag bor med på internatet trodde det kunde vara en nerv som spökade. Trots detta kunde jag köra på bra i gymmet och började med lätt bänk och sne bänk. Därefter körde jag flyes och snehantelpress där jag utmanade mig upp till 35 utan pass och körde en 5a! Snart 37.5 som gäller!! Efter morgondagens pass tänker jag vila fram till torsdag då jag har ett vikariepass i BP. Det blir den ända träningen denna veckan då det är Toughest på schemat i helgen!

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com