Lördag 14/11, axlar & biceps

14.11.2015 23:20

Idag var jag och Niklas och körde axlar och biceps i Barkarby. Tidigare under veckan vägde jag mig och insåg att jag lyckats öka till nästan 77kg vilket är grymt kul! Efter upplägget har jag legat på ett överskott i energi för att kunna gå upp några kilo. Det bästa är att det inte verkat lägga sig så mycket fett utan det känns som det tagits upp på rätt ställen. Samt att intervallerna givit resultat! Vi började med axlar som såg riktigt bra ut när jag lagt på mig lite extra massa. Vi körde nog närmare 1h på bara axlar och därefter gick vi över till biceps. Det märktes att vi körde lite för långt pass då vi tappade "pumpen" till sista tredjedelen av passet. Trots detta kördes intervaller för att hålla sig till schemat! Och nytt rekord idag, jag klarade alla intervall på 14graders lutning på 14km/h! Det känns verkligen som intervallen ger stora resultat och det är nog en stor bidragande faktor till varför jag lyckats hålla bort fettet nu när jag legat på energiöverskott. Imorgon blir det BP och afterwork med fitness24seven direkt efteråt på O'learys i Norrtull där det blir mat! Har bestämt mig för att inte äta ute fram tills den 19e dec, men imorgon får bli undantag antar jag.. :/ Får köra extra hårt på morgonträningen sen på måndagen för att kompensera transfetterna :)

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com