Höstlov: I Skåne och hälsar på!

26.10.2015 11:27

I fredags var sista dagen innan lovet vilket jag och några från klassen firade med ett knytkalas. De andra gick vidare ut medans jag förflyttade mig mot stationen. Jag tog nattåget hem för att gå på BodyPump under morgonen på mitt gamla gym, Nionde i Höör. Min syster höll två låtar eftersom hon just nu håller på att utbilda sig till instruktör:) Det gick fint, det ända som hon har svårt för är takten, men även den sitter snart! Jätte duktig och så stolt är jag över henne!

Vidare under lovet kommer jag passa på att träna med Jakob och Christopher på 24/7! Så nu är det rygg idag, med köttbuffé i Malmö efteråt, då Samuel också hänger på! På torsdag går tåget tillbaka mot Jakobsberg.. Då följer Tinna med upp för att tillbringa resten av veckan hos mig:) 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com