Helgen med syster!

01.11.2015 23:05

Nu är helgen slut och massor av träning har vi hunnit med! Började med axlar & biceps på fredagen då vi körde på Hötorgets fitness24seven. Det var väldigt mycket folk i delen med fria vikter då många bänkar saknades vid maskinerna då dessa var på lagning / skulle bytas ut. Jag fick det att fungera då jag valde just axlar & biceps då det var så pass mycket folk. Under lördagen körde jag ben vilket gick sjukt bra och kände direkt att detta kommer ge fruktansvärd träningsverk, vilket mycket sant smög på under natten till söndagen. Efter lördagens pass drog vi och åt buffé, riktigt härligt efter ett tufft benpass!
Vi bestämde på kvällen att köra ett dubbelpass på söndagen, så vi ställde väckarklockan och gick upp för att köra första passet vid 10 tiden. Jag valde att köra rygg och Tinna körde cardio på löpbandet. Efter det var det direkt hem för att få i sig ny energi till eftermiddagen. Det var då dags för mitt BP pass som vi båda gick på. Detta gick även det sjukt bra idag faktiskt, mycket energi trots all tidigare träning! Hallen var pyntad med halloween pynt vilket förgyllde passet aningen extra! :)

Imorgon blir det sista dagen med träning, därefter en dags vila! Har en fundering på hur jag ska lägga upp min träning fram till jul, vilket jag lägger upp under veckan! 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com