Helgen 26&27/9, Toughest & BP

28.09.2015 17:20

I helgen var det toughest som gällde! Vi var fyra stycken i laget och kämpade oss igenom banan tillsammans. Alla verkade som de tyckte det var roligt men jag själv tyckte det var super roligt! Detta är verkligen en sport som passar mig! Älskar utmaningar och när inte alla utmaningarna är för lätta så man verkligen får känslan av att det är en utmaning och det är det på toughest! Vi kom in på 2h och 14 min vilket inte var den snabbaste tiden, men nu var vårt mål att ha så roligt vi kunde och kämpa tillsammans! Så enligt mig lyckades vi mycket bra! Dock fick jag ont i en gammal crosskada i mitt högra ringfinger. Jag hoppas det lägger sig igen så min träning inte blir negativt påverkade av det.
Jag funderar på att anmäla mig redan nu till Malmö och Stockholm inför nästa år. Får se om jag får med mig några från klassen till Stockholmloppet, det hade varit superkul att göra ett "klasslag"!

Vidare på söndagen hjälpte jag min syster med BP då hon ska gå utbildningen till helgen! Försökte ge lite tips och trix som är bra att tänka på och som kan vara bra att veta när man är ny som instruktör. Så vi kollade först igenom passet och därefter körde vi även det, dock var vi trötta och slitna från toughest så vi hade lätta vikter på stången :D

 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com