From. 2/9 - 13/9

14.09.2015 13:37

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade träningsdagboken men vill påpeka att jag inte slöat med träningen. Till en början tyckte jag BodyPumpen den 1/9 gick helt okej, då jag var ganska nervös inför mitt första riktiga pass! Det kom 7 personer så det är ju en start!

Vidare under veckan tränade jag på som vanligt. Det gick dock sjukt bra då jag under bröstpasset fick upp 35 i sne hantelpress själv och körde en lätt (den var faktiskt förvånansvärt lätt) 6a. Under veckan har träningen som sagt flutit på mycket bra och jag känner mig i grymt bra form igen och på uppgång att öka i flera övningar! Motivationen är starkare än aldrig förr av någon anledning som jag inte vet riktigt vilken anledning men jag tackar och tar emot!

Mitt andra BP pass hade jag igår då jag blev glad när där stod 12 personer framför mig. Hela 5 fler än första veckan! Får verkligen detta håller i sig så det snart blir fullbokat, det hade varit sjukt roligt!

Idag började jag dagen med den vanliga gruppträningen i skolan och snart ska jag ge mig iväg för att köra axlar biceps på gymmet :D Favoritpasset, så det kommer fortsätta på högmotivationsspåret med en sannolikhet på 110%! 

 


 

 

Kontakt

PT-Lind Jakobsberg, järfälla 0768351710 johanlindgren19@hotmail.com